ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

Höga anmälningssiffror till Business Arena Malmö och Göteborg!

4 februari 2014

Förra året besöktes Business Arena Malmö och Göteborg av över 1 200 delegater. För närvarande indikerar anmälningsläget på att uppslutningen kommer att kunna bli ännu större i år. Vi frågade affärsutvecklare Henrik Zetterstedt om läget:

– Seminarieprogrammet för tredje årets upplaga av Business Arena Malmö och Göteborg är starkare än någonsin och intresset från medverkande partnerföretag är stort. Det som märks tydligt nu när anmälningarna ramlar in är att många har pratat ihop sig internt. Många gör gemensamma anmälningar för flera kollegor samtidigt.  I dagsläget med åtta veckor kvar till Business Arena Malmö börjar det närma sig 400 anmälda delegater och i Business Arena Göteborg med nio veckor kvar närmare 500 delegater.

Reaktionerna från branschfolk har varit mycket positiva och har lett till något oväntade aha-upplevelser

– Förra året hade jag ett trevligt samtal med en representant från ett av de stora fastighetsbolagen med stark förankring i Göteborg. När hon såg hur mycket folk det var på Business Arena Göteborg sa hon att hon inte hade förstått att det verkligen fanns så mycket folk i fastighetssektorn i regionen. Det känns roligt att höra! berättar Henrik Zetterstedt.

 

Se hela programmet för Malmö och Göteborg

Vill du anmäla dig? Gör det här

Flödet

Nyheter från business arena

  • Filtrera flödet Visa:
  • Nyheter
  • Twitter
  • Allt

På väg upp i år?

Testimonials

”Det bästa med Business Arena är att man får inspireras, lära känna massa nya människor och också träffa kompisar från förr.”
- Alexandra Laurén, vd, Bonava
”Ett tillfälle för mycket spontana möten och att mötas mellan fastighetsbolag, politiken och konsulter. ”
- Johanna Hessius, CEO & Head of Advisory Sweden, Newsec
”Det bästa med Business Arena är det personliga mötet, med både befintliga och potentiella kunder. ”
- Christian Fjordskär, försäljningschef, Värderingsdata AB
”Business Arena står för kunskap, nätverk och gemenskap. Med tanke på de stora utmaningarna som samhället i stort står för och branschen i synnerhet, så bör vi hjälpas åt att ta ansvar för samhällsbyggandet.”
- Annika Selin, vd, Forsen

Nyhetsbrev