Branding & konceptualisering för 80-talister

8 april 2014

Gitta Hertzman Pérez, vd, Wonderbrand, om varför man ska jobba med konceptualisering och branding av fastigheter:

80-taliserna är en otroligt speciell generation. De ifrågasätter precis allt, de är värderingsstyrda och lustdrivna; de gör bara som de själva vill och de köper inte bullshit. De saknar humor, är fåfänga, idealister, pålästa och individualistiska. Och de är på väg med stormsteg. Är vi redo att möta dem som hyresgäster, kollegor, medarbetare och kunder?

Vill vi nå över en miljon 80-talister, då måste vi börja ge dem incitament, motiv och anledningar att välja oss. Det är vad branding handlar om.

_0275731

Nyheter från business arena

  • Filtrera flödet Visa:
  • Nyheter
  • Twitter
  • Allt
”Jag vill verkligen rikta ett tack till Fastighetsnytt för ett bra och spännande arrangemang som lockar så många besökare och intressanta talare”
- Helene Hellmark Knutsson, minister för högre utbildning och forskning, Utbildningsdepartementet
”Business Arena är ett otroligt effektivt sätt att träffa dem man behöver träffa. Under två dagar här har man gjort väldigt mycket av det kontaktskapandet man behöver för den vardagliga verksamheten ”
- Annica Carlsson, Equator Stockholm AB
”Business Arena är ett av de bästa tillfällena på året som man får träffa alla människor som jobbar i branschen. Alla är samlade på en och samma plats ”
- Mark Humphreys, Tengbom
”Sverige behöver Business Arena”
- Business Arena Umeå-delegat, 2015