Attrahera rätt hyresgäster med branding

1 september 2014

På årets Business Arena Göteborg hade vi för första gången en fördjupning om branding och konceptualisering av fastigheter. Då vi kunde se att intresset för området var överraskande stort, tar vi konceptet även till Stockholm i september. Nu även med ett internationellt perspektiv i och med Richard Smarts medverkan, Senior Director på CBRE London.

Inom handel är varumärkesbyggandet kring fastigheter redan en etablerad metod för att attrahera hyresgäster. Detta är dock inte ett lika vanligt förekommande inom marknadsföringen av kontor- och logistikfastigheter. Den 18 september får vi reda på varför, men framför allt vad vi skulle tjäna på att jobba mer med branding i samband med fastighetsuthyrningar.

Torsdag 18 september, kl. 11.00-12.00
Fördjupning S: Vad vinner man på branding och konceptualisering av fastigheter?
Moderator: Rickard Améen, uthyrning, New Office

Nyheter från business arena

  • Filtrera flödet Visa:
  • Nyheter
  • Twitter
  • Allt
”Jag vill verkligen rikta ett tack till Fastighetsnytt för ett bra och spännande arrangemang som lockar så många besökare och intressanta talare”
- Helene Hellmark Knutsson, minister för högre utbildning och forskning, Utbildningsdepartementet
”Business Arena är ett otroligt effektivt sätt att träffa dem man behöver träffa. Under två dagar här har man gjort väldigt mycket av det kontaktskapandet man behöver för den vardagliga verksamheten ”
- Annica Carlsson, Equator Stockholm AB
”Business Arena är ett av de bästa tillfällena på året som man får träffa alla människor som jobbar i branschen. Alla är samlade på en och samma plats ”
- Mark Humphreys, Tengbom
”Sverige behöver Business Arena”
- Business Arena Umeå-delegat, 2015