ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

Upplev värdet i att besöka Business Arena

10 november 2014

upplev värdet med BA

När aktörer från olika håll i landet och olika delar av branschen får möjligheten att träffas, stifta nya bekantskaper och inspireras genom seminarier, skapas förutsättningar för utveckling och nya affärer. Det är grundtanken som konceptet Business Arena vilar på.

Kundnytta, affärsnytta och samhällsnytta är de ord som bäst beskriver syftet med Business Arena. Kundnytta i och med att våra besökare ska känna ett mervärde i att komma till Business Arena – behovet av nätverkande, kunskapsinhämtning och inspiration ska tillfredsställas. Affärsnytta i och med möjligheterna att utbyta kunskap och idéer – en förutsättning för nya affärer. Samhällsnytta i och med att nya kontakter och affärsidéer leder till utveckling av såväl företag, bransch som samhälle.

Oavsett om det handlar om ett personligt intresse att fördjupa sina kunskaper inom ett visst område eller om ett företags vilja att etablera en affär, finns det ett tydligt värde i att besöka Business Arena. Här finns alla möjligheter under ett och samma tak.

Nästa möjlighet att besöka ett Business Arena-evenemang är den 17 februari i Umeå. Ta gärna del av vårt specialerbjudande om att gå tre från samma företag till priset av två.

Läs mer om Business Arena och hur du anmäler dig här >>

Flödet

Nyheter från business arena

  • Filtrera flödet Visa:
  • Nyheter
  • Twitter
  • Allt

På väg upp i år?

Testimonials

”Det bästa med Business Arena är att man får inspireras, lära känna massa nya människor och också träffa kompisar från förr.”
- Alexandra Laurén, vd, Bonava
”Ett tillfälle för mycket spontana möten och att mötas mellan fastighetsbolag, politiken och konsulter. ”
- Johanna Hessius, CEO & Head of Advisory Sweden, Newsec
”Det bästa med Business Arena är det personliga mötet, med både befintliga och potentiella kunder. ”
- Christian Fjordskär, försäljningschef, Värderingsdata AB
”Business Arena står för kunskap, nätverk och gemenskap. Med tanke på de stora utmaningarna som samhället i stort står för och branschen i synnerhet, så bör vi hjälpas åt att ta ansvar för samhällsbyggandet.”
- Annika Selin, vd, Forsen

Nyhetsbrev