ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

Tack alla som deltog på Business Arena Stockholm 2015!

18 september 2015

Två innehållsrika dagar på Stockholm Waterfront är nu över. Den 16 och 17 september hade vi närmare 6 000 besök på ett slutsålt Business Arena Stockholm. Nu vill vi rikta ett stort tack till alla partners, talare och delegater som var med oss!

Den 16 och 17 september välkomnade vi för 15 året i rad fastighets- och samhällsbyggnadssektorn till Business Arena Stockholm, som vi genomförde tillsammans med över 170 partnerföretag från branschen, närmare 400 talare och närmare 6 000 besökande under två heldagar. Vi kunde konstatera att intresset för att träffas i sammanhang som dessa fortfarande är stort – för åttonde året i rad tog platserna till Business Arena Stockholm slut.

Årets program gick under tema Makroekonomi, globala influenser och infrastruktur och innefattade 13 heldagsseminarier och närmare 30 fördjupningar. En nyhet i årets program var Kommunicate, där 16 av landets kommuner presenterade pågående projekt och satsningar. Ett koncept vi ser fram emot att vidareutveckla till nästa år.

Vill vi rikta ett stort tack till alla er som var med oss på Business Arena Stockholm 2015, vi hoppas att ni fick en lärorik dag med många nya kontakter! Återupplev gärna dagen på bloggen och Instagram. Besökarnas egna Instagrambilder finns under taggen #businessarena.

Varmt välkomna tillbaka nästa år, den 21-22 september! Vi hoppas dessutom på att få återse er på något av våra övriga Business Arena-evenemang runt om i Sverige under 2016.

 

 

Flödet

Nyheter från business arena

  • Filtrera flödet Visa:
  • Nyheter
  • Twitter
  • Allt

På väg upp i år?

Testimonials

”Det bästa med Business Arena är att man får inspireras, lära känna massa nya människor och också träffa kompisar från förr.”
- Alexandra Laurén, vd, Bonava
”Ett tillfälle för mycket spontana möten och att mötas mellan fastighetsbolag, politiken och konsulter. ”
- Johanna Hessius, CEO & Head of Advisory Sweden, Newsec
”Det bästa med Business Arena är det personliga mötet, med både befintliga och potentiella kunder. ”
- Christian Fjordskär, försäljningschef, Värderingsdata AB
”Business Arena står för kunskap, nätverk och gemenskap. Med tanke på de stora utmaningarna som samhället i stort står för och branschen i synnerhet, så bör vi hjälpas åt att ta ansvar för samhällsbyggandet.”
- Annika Selin, vd, Forsen

Nyhetsbrev