ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

Nya satsningar i Göteborgs innerstad

24 februari 2014

”För oss är det viktigt att både Avenyn och innerstaden kan erbjuda ett attraktivt shoppingutbud, därför jobbar vi aktivt med att hitta varierade och spännande butiker”

Thomas Dahl, vice vd på Wallenstam, uttalar sig i ett pressmeddelande om de nya satsningar som kommer att göras i Göteborgs innerstad i samband med att ett antal välkända modekedjor öppnar nya butiker. Lokalerna upplåtes av Wallenstam.

Den 8 april kommer Thomas Dahl att medverka på Business Arena Göteborg i programpunkten ”Vad är det som behövs för att Göteborgs city ska lyfta?”. En av de frågor som kommer att diskuteras är just hur utbudet på Avenyn kan utvecklas för att lyfta stadens attraktionskraft.

Övriga medverkande i programpunkten är:
Agneta Hammer, stadsbyggnadsdirektör, Göteborgs stad
Madeleine Wahlberg, centrumledare, Avenyföreningen

Vad är det som behövs för att Göteborgs city ska lyfta” startar klockan 13.30, tisdagen den 8 april.

Flödet

Nyheter från business arena

  • Filtrera flödet Visa:
  • Nyheter
  • Twitter
  • Allt

På väg upp i år?

Testimonials

”Det bästa med Business Arena är att man får inspireras, lära känna massa nya människor och också träffa kompisar från förr.”
- Alexandra Laurén, vd, Bonava
”Ett tillfälle för mycket spontana möten och att mötas mellan fastighetsbolag, politiken och konsulter. ”
- Johanna Hessius, CEO & Head of Advisory Sweden, Newsec
”Det bästa med Business Arena är det personliga mötet, med både befintliga och potentiella kunder. ”
- Christian Fjordskär, försäljningschef, Värderingsdata AB
”Business Arena står för kunskap, nätverk och gemenskap. Med tanke på de stora utmaningarna som samhället i stort står för och branschen i synnerhet, så bör vi hjälpas åt att ta ansvar för samhällsbyggandet.”
- Annika Selin, vd, Forsen

Nyhetsbrev