ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

Länge leve butiken

16 september 2015

Genom att skapa det som webbutikerna inte har, lockar kunder. Detta menar Lee Peterson, Executive Vice President, Brand, Strategy & Design, WD Partners.

– Genom att vara bättre på allt skapar butiken en upplevelse. Istället för att som tidigare åka till en butik för att du måste, kommer kunden nu att åka till butiken för att de vill,  säger Lee Peterson.

Kvalité är ledordet i allt för att få kunderna att besöka butiken men även läget, att det är lätt att handla samt att butiken är ärlig är attraktivt för de som vill handla.

– Att strunta i alla regler. Att bortse från hur det borde vara är en möjlighet att skapa något unikt, vilket kan bli en upplevelse för kunden, säger han.

Therese Quennerstedt

Flödet

Nyheter från business arena

  • Filtrera flödet Visa:
  • Nyheter
  • Twitter
  • Allt

På väg upp i år?

Testimonials

”Det bästa med Business Arena är att man får inspireras, lära känna massa nya människor och också träffa kompisar från förr.”
- Alexandra Laurén, vd, Bonava
”Ett tillfälle för mycket spontana möten och att mötas mellan fastighetsbolag, politiken och konsulter. ”
- Johanna Hessius, CEO & Head of Advisory Sweden, Newsec
”Det bästa med Business Arena är det personliga mötet, med både befintliga och potentiella kunder. ”
- Christian Fjordskär, försäljningschef, Värderingsdata AB
”Business Arena står för kunskap, nätverk och gemenskap. Med tanke på de stora utmaningarna som samhället i stort står för och branschen i synnerhet, så bör vi hjälpas åt att ta ansvar för samhällsbyggandet.”
- Annika Selin, vd, Forsen

Nyhetsbrev