ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

BUSINESS ARENA UMEÅ 2016: Förstärk närvaron på Business Arena Umeå

30 oktober 2015

När vi lanserade Business Arena Umeå fanns 39 partners och över 600 delegater på plats. Onsdagen den 24 februari 2016 är det dags igen. För andra året samlar vi fastighets- och samhällsbyggnadssektorn till en heldag i Umeå. Vill du vara med? Nedan presenterar vi olika alternativ på hur du kan delta.

Som partner
Genom att bli partner visar du att du är en betydelsefull aktör på fastighetsmarknaden i norra Sverige. Vi erbjuder företag och kommuner en ökad affärsnytta i rollen som partner på Business Arena Umeå. Det handlar om förstärkt synlighet och utökad närvaro såväl under själva evenemanget, som inför och efter. Vill du veta mer om fördelarna med att bli partner, kontakta Jonas eller Kristian 

Kristian Wallgren

Som deltagare
Som deltagare får ni tillgång till en heldag med parallella seminarier, fördjupningar och pauser som är perfekta för nätverkande. I år består programmet av fyra heldagsseminarier och sex fördjupningar. För teman, rubriker och medverkande moderatorer, se programöversiktenFör anmälan till Business Arena Umeå, se här

För att lättare kunna förmedla känslan av Business Arena har vi tagit fram en film. Filmen spelades in i Stockholm, men förmedlar konceptet i alla orter.

Vi vill även be er observera att hotellrummen i Umeå snabbt bokas upp på grund av den pågående Ikea-byggnationen. Vi rekommenderar därför långväga gäster att vara tidigt ute med sin hotellbokning. Läs mer om våra hotellrekommendationer

Flödet

Nyheter från business arena

  • Filtrera flödet Visa:
  • Nyheter
  • Twitter
  • Allt

På väg upp i år?

Testimonials

”Det bästa med Business Arena är att man får inspireras, lära känna massa nya människor och också träffa kompisar från förr.”
- Alexandra Laurén, vd, Bonava
”Ett tillfälle för mycket spontana möten och att mötas mellan fastighetsbolag, politiken och konsulter. ”
- Johanna Hessius, CEO & Head of Advisory Sweden, Newsec
”Det bästa med Business Arena är det personliga mötet, med både befintliga och potentiella kunder. ”
- Christian Fjordskär, försäljningschef, Värderingsdata AB
”Business Arena står för kunskap, nätverk och gemenskap. Med tanke på de stora utmaningarna som samhället i stort står för och branschen i synnerhet, så bör vi hjälpas åt att ta ansvar för samhällsbyggandet.”
- Annika Selin, vd, Forsen

Nyhetsbrev