ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

Business Arena och Voxo i nytt AI-samarbete

7 april 2025

Business Arena inleder ett strategiskt samarbete med Voxo, ett ledande företag inom AI och maskininlärning, för att revolutionera hur innehåll från eventen skapas och sprids. Genom Voxos teknik kan paneldiskussioner och seminarier analyseras i realtid och omvandlas till delbart material – på bara 60 sekunder efter att talarna har lämnat scenen.

På bild från vänster: Sofia Möllberg, Business Arena, Mårten Widd, Voxo, Jimmy B Lehtinen, Business Arena och Johan Wadenholt Vrethem, Voxo. Foto: Mattias de Frumerie

Samarbetet gör det möjligt för deltagare att snabbt fånga upp trender, identifiera nyckelinsikter och förlänga värdet av de diskussioner som äger rum på Business Arenas plattform. Med Voxos innovativa teknik och Business Arenas plattform skapas en ny standard för hur innehåll från branschevent analyseras, delas och används.

Vi är jätteglada över vårt samarbete med Business Arena. Med vår AI-lösning ger vi besökare, talare och partners helt nya insikter och ett mervärde som inte varit möjligt tidigare. Genom att analysera keynotes, paneldebatter och andra programpunkter i realtid förhöjer vi upplevelsen medan eventet pågår. Samtidigt ser vi till att de viktigaste insikterna lever vidare långt efter att sista talaren lämnat scenen.” säger Johan Wadenholt Vrethem, vd på Voxo.

För Business Arena innebär detta samarbete en möjlighet att ytterligare stärka eventen och skapa mervärde för både deltagare och partners.

”Samarbetet med Voxo kommer att förstärka kundupplevelsen, både på plats men även efteråt. Det här är ett viktigt fokus för oss på Business Arena och är en del i vårt arbete att skapa interaktiva möjligheter för alla våra deltagare. Att vara en del i den snabba AI-utvecklingen och koppla det till kundupplevelse ser jag som en stor förmån och något som jag tycker att Business Arena ska driva på framåt, så jag ser fram emot ett spännande och kreativt samarbete med Voxo”, säger Jimmy B Lehtinen, Senior Content & Partnership Manager på Business Arena.

Flödet

Nyheter från business arena

  • Filtrera flödet Visa:
  • Nyheter
  • Twitter
  • Allt

Testimonials

”Det bästa med Business Arena är att man får inspireras, lära känna massa nya människor och också träffa kompisar från förr.”
- Alexandra Laurén, vd, Bonava
”Ett tillfälle för mycket spontana möten och att mötas mellan fastighetsbolag, politiken och konsulter. ”
- Johanna Hessius, CEO & Head of Advisory Sweden, Newsec
”Det bästa med Business Arena är det personliga mötet, med både befintliga och potentiella kunder. ”
- Christian Fjordskär, försäljningschef, Värderingsdata AB
”Business Arena står för kunskap, nätverk och gemenskap. Med tanke på de stora utmaningarna som samhället i stort står för och branschen i synnerhet, så bör vi hjälpas åt att ta ansvar för samhällsbyggandet.”
- Annika Selin, vd, Forsen

Nyhetsbrev