ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

Branding & konceptualisering för 80-talister

8 april 2014

Gitta Hertzman Pérez, vd, Wonderbrand, om varför man ska jobba med konceptualisering och branding av fastigheter:

80-taliserna är en otroligt speciell generation. De ifrågasätter precis allt, de är värderingsstyrda och lustdrivna; de gör bara som de själva vill och de köper inte bullshit. De saknar humor, är fåfänga, idealister, pålästa och individualistiska. Och de är på väg med stormsteg. Är vi redo att möta dem som hyresgäster, kollegor, medarbetare och kunder?

Vill vi nå över en miljon 80-talister, då måste vi börja ge dem incitament, motiv och anledningar att välja oss. Det är vad branding handlar om.

_0275731

Flödet

Nyheter från business arena

  • Filtrera flödet Visa:
  • Nyheter
  • Twitter
  • Allt

På väg upp i år?

Testimonials

”Det bästa med Business Arena är att man får inspireras, lära känna massa nya människor och också träffa kompisar från förr.”
- Alexandra Laurén, vd, Bonava
”Ett tillfälle för mycket spontana möten och att mötas mellan fastighetsbolag, politiken och konsulter. ”
- Johanna Hessius, CEO & Head of Advisory Sweden, Newsec
”Det bästa med Business Arena är det personliga mötet, med både befintliga och potentiella kunder. ”
- Christian Fjordskär, försäljningschef, Värderingsdata AB
”Business Arena står för kunskap, nätverk och gemenskap. Med tanke på de stora utmaningarna som samhället i stort står för och branschen i synnerhet, så bör vi hjälpas åt att ta ansvar för samhällsbyggandet.”
- Annika Selin, vd, Forsen

Nyhetsbrev