ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

Attrahera rätt hyresgäster med branding

1 september 2014

På årets Business Arena Göteborg hade vi för första gången en fördjupning om branding och konceptualisering av fastigheter. Då vi kunde se att intresset för området var överraskande stort, tar vi konceptet även till Stockholm i september. Nu även med ett internationellt perspektiv i och med Richard Smarts medverkan, Senior Director på CBRE London.

Inom handel är varumärkesbyggandet kring fastigheter redan en etablerad metod för att attrahera hyresgäster. Detta är dock inte ett lika vanligt förekommande inom marknadsföringen av kontor- och logistikfastigheter. Den 18 september får vi reda på varför, men framför allt vad vi skulle tjäna på att jobba mer med branding i samband med fastighetsuthyrningar.

Torsdag 18 september, kl. 11.00-12.00
Fördjupning S: Vad vinner man på branding och konceptualisering av fastigheter?
Moderator: Rickard Améen, uthyrning, New Office

Flödet

Nyheter från business arena

  • Filtrera flödet Visa:
  • Nyheter
  • Twitter
  • Allt

På väg upp i år?

Testimonials

”Det bästa med Business Arena är att man får inspireras, lära känna massa nya människor och också träffa kompisar från förr.”
- Alexandra Laurén, vd, Bonava
”Ett tillfälle för mycket spontana möten och att mötas mellan fastighetsbolag, politiken och konsulter. ”
- Johanna Hessius, CEO & Head of Advisory Sweden, Newsec
”Det bästa med Business Arena är det personliga mötet, med både befintliga och potentiella kunder. ”
- Christian Fjordskär, försäljningschef, Värderingsdata AB
”Business Arena står för kunskap, nätverk och gemenskap. Med tanke på de stora utmaningarna som samhället i stort står för och branschen i synnerhet, så bör vi hjälpas åt att ta ansvar för samhällsbyggandet.”
- Annika Selin, vd, Forsen

Nyhetsbrev