ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

Vilka handelslägen vinner kunderna?

16 september 2015

Enligt Emma Hernell, seniorkonsullt och retailspecialist, United Minds, finns det två handelslägen som kommer att vinna kunderna framöver. De som kan uppfylla konsumenternas behov av den enkla, snabba och funktionella shoppingen samt de som är så intressanta att kunderna vill åka dit.

– Detta är ett ställe där det finns möjlighet till att umgås, utveckla kunskap eller ger plats till att uträtta arbetsuppgifter, säger hon.

Haninge kommuns 2:a vice ordförande i kommunstyrelsen, Martina Mossberg, menar att Haninge lyckats knyta samman stadskärnan med handelsplatsen.

– Genom detta kan vi ge konsumenterna möjlighet till flera handelslägen inom ett mindre område.

Therese Quennerstedt

Flödet

Nyheter från business arena

  • Filtrera flödet Visa:
  • Nyheter
  • Twitter
  • Allt

På väg upp i år?

Testimonials

”Det bästa med Business Arena är att man får inspireras, lära känna massa nya människor och också träffa kompisar från förr.”
- Alexandra Laurén, vd, Bonava
”Ett tillfälle för mycket spontana möten och att mötas mellan fastighetsbolag, politiken och konsulter. ”
- Johanna Hessius, CEO & Head of Advisory Sweden, Newsec
”Det bästa med Business Arena är det personliga mötet, med både befintliga och potentiella kunder. ”
- Christian Fjordskär, försäljningschef, Värderingsdata AB
”Business Arena står för kunskap, nätverk och gemenskap. Med tanke på de stora utmaningarna som samhället i stort står för och branschen i synnerhet, så bör vi hjälpas åt att ta ansvar för samhällsbyggandet.”
- Annika Selin, vd, Forsen

Nyhetsbrev