ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

Vad kan du vinna på att marknadsföra din fastighet?

24 mars 2014

Inom handelsfastigheter är profil och identitet starka ledord i varumärkesbyggandet. Begrepp som branding och konceptualisering hör till arbetssättet. Dessa begrepp är dock inte lika välkända inom marknaden för kontors- och logistikfastigheter.

Vad kan du vinna på att fokusera mer på varumärkesarbete i samband med fastighetsuthyrningar? På Business Arena Göteborg den 8 april får du möjligheten att fördjupa dig i ämnet. Det kan vara särskilt intressant för dig som jobbar med fastighetsuthyrningar!

Fördjupning K: 15.15 – 16.15
Vad vinner man på branding och konceptualisering av fastigheter?

Flödet

Nyheter från business arena

  • Filtrera flödet Visa:
  • Nyheter
  • Twitter
  • Allt

På väg upp i år?

Testimonials

”Det bästa med Business Arena är att man får inspireras, lära känna massa nya människor och också träffa kompisar från förr.”
- Alexandra Laurén, vd, Bonava
”Ett tillfälle för mycket spontana möten och att mötas mellan fastighetsbolag, politiken och konsulter. ”
- Johanna Hessius, CEO & Head of Advisory Sweden, Newsec
”Det bästa med Business Arena är det personliga mötet, med både befintliga och potentiella kunder. ”
- Christian Fjordskär, försäljningschef, Värderingsdata AB
”Business Arena står för kunskap, nätverk och gemenskap. Med tanke på de stora utmaningarna som samhället i stort står för och branschen i synnerhet, så bör vi hjälpas åt att ta ansvar för samhällsbyggandet.”
- Annika Selin, vd, Forsen

Nyhetsbrev