Vad kan du vinna på att marknadsföra din fastighet?

24 mars 2014

Inom handelsfastigheter är profil och identitet starka ledord i varumärkesbyggandet. Begrepp som branding och konceptualisering hör till arbetssättet. Dessa begrepp är dock inte lika välkända inom marknaden för kontors- och logistikfastigheter.

Vad kan du vinna på att fokusera mer på varumärkesarbete i samband med fastighetsuthyrningar? På Business Arena Göteborg den 8 april får du möjligheten att fördjupa dig i ämnet. Det kan vara särskilt intressant för dig som jobbar med fastighetsuthyrningar!

Fördjupning K: 15.15 – 16.15
Vad vinner man på branding och konceptualisering av fastigheter?

Nyheter från business arena

  • Filtrera flödet Visa:
  • Nyheter
  • Twitter
  • Allt
”Jag vill verkligen rikta ett tack till Fastighetsnytt för ett bra och spännande arrangemang som lockar så många besökare och intressanta talare”
- Helene Hellmark Knutsson, minister för högre utbildning och forskning, Utbildningsdepartementet
”Business Arena är ett otroligt effektivt sätt att träffa dem man behöver träffa. Under två dagar här har man gjort väldigt mycket av det kontaktskapandet man behöver för den vardagliga verksamheten ”
- Annica Carlsson, Equator Stockholm AB
”Business Arena är ett av de bästa tillfällena på året som man får träffa alla människor som jobbar i branschen. Alla är samlade på en och samma plats ”
- Mark Humphreys, Tengbom
”Sverige behöver Business Arena”
- Business Arena Umeå-delegat, 2015