ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

Uppsala: Ett varumärke för framtiden?

3 oktober 2018

En kraftfull, modern stad med ett kunskapsintensivt näringsliv har alla kvalitéer i världen att bli ett ledande globalt varumärke. Eller? Uppsalas varumärke vilar sannerligen på en robust grund – men kräver ständig utveckling.

Vad säger Uppsalas näringslivsdirektör, en erkänd varumärkesexpert och chefen för ett av världens ledande innovationscenter om det uppländska varumärkets framtid?

Välkommen till Business Arena Uppsala 14 november!

Business Arena Uppsala är en del i konceptet Business Arena Satellit – kongresser med lokala fastighets- och samhällsbyggnadsfrågor i fokus. Under en heldag samlas branschfolk, lokala politiker och investerare för kunskapsutbyte och nätverkande.

Dagen summeras med en panel om Uppsalas varumärke där Charlotte Skott, näringslivsdirektör och vd för Destination Uppsala AB, Olof Ålenius, vice vd vid Doberman och Jonas Åström, chef för UU Innovation deltar. Missa inte det!

Säkra din plats här >>

Se hela programmet här >> 

 

Boka ett mötesrum
Business Arena är branschens mötesplats! Som medarbetare på ett företag som är partner till Business Arena Uppsala kan du boka ett privat mötesrum i anslutning till kongressen. För bokning och frågor, vänligen kontakta projektledare Cecilia Diamond:
cecilia.diamond@fastighetsnytt.se / 073-558 66 43

Ökad synlighet – bli partner!
Förstärk företagets synlighet i fastighetsbranschen och möjliggör affärsdrivande möten – bli partner till Business Arena Uppsala! Vill du vara med? Kontakta Kristian Wallgren för mer information:
kristian.wallgren@fastighetsnytt.se / 070-488 86 04

Flödet

Nyheter från business arena

  • Filtrera flödet Visa:
  • Nyheter
  • Twitter
  • Allt

På väg upp i år?

Testimonials

”Det bästa med Business Arena är att man får inspireras, lära känna massa nya människor och också träffa kompisar från förr.”
- Alexandra Laurén, vd, Bonava
”Ett tillfälle för mycket spontana möten och att mötas mellan fastighetsbolag, politiken och konsulter. ”
- Johanna Hessius, CEO & Head of Advisory Sweden, Newsec
”Det bästa med Business Arena är det personliga mötet, med både befintliga och potentiella kunder. ”
- Christian Fjordskär, försäljningschef, Värderingsdata AB
”Business Arena står för kunskap, nätverk och gemenskap. Med tanke på de stora utmaningarna som samhället i stort står för och branschen i synnerhet, så bör vi hjälpas åt att ta ansvar för samhällsbyggandet.”
- Annika Selin, vd, Forsen

Nyhetsbrev